Retourneren
Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat je je bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien
is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren.
Volg de volgende stappen om jouw bestelling te retourneren:
1. Registreer je retouraanvraag door ons te mailen op info@allaboutjewellery.nl
Let op: als je jouw retour niet aanvraagt via de mail, kunnen wij de retour niet verwerken
2. Verpak de items in de originele verpakking/doos
2. Per mail sturen we je het retouradres, noteer deze op het pakket
3. Breng het pakket vervolgens naar een PostNL punt. Bewaar het verzendbewijs en de track en trace code goed.
Let op: dit is geen pre-paid label. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Houdt er rekening mee dat het 14 dagen kan duren tot je pakket verwerkt is.
Let op: gebruikte of kapotte items kunnen niet worden geretourneerd. Items van de sale kunnen ook niet geretourneerd worden.
Product ruilen?
Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild. Mocht je toch een item willen ruilen raden wij je aan een nieuwe bestelling te plaatsen en het eerder ontvangen item te retourneren.
Klachten/garantie
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@allaboutjewellery.nl. Mocht een item kapot ontvangen worden, laat het ons dan zo snel mogelijk weten! Stuur ons binnen 7 dagen na ontvangst een mail met foto van het kapotte item. We gaan dan zo snel mogelijk voor je aan de slag!
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.